Gårdagen

Hej å hå... I går vart det jobb, helt rätt. Pengar behövs alltid så det var väldigt välkommet, en ordinarie hade blivit sjuk så då fick jag jobba =D
Vi åkte till blge på måndagen när han kom hem, och jag fick ett par vita mjukisbraller och en vit "oversize" tröja av honom, för jag (magen) växer så det knakar!


Skööönt nu när man är aningen större ;)

Koftan från tradera :)
Sen lite mer till Junior..

Guu så söta de där mössorna är!! <3
Ska ta och köpa weledas havandeskapsolja för magen så man slipper allför otäcka bristningar och sånt.
 Finns ju massor med bra produkter från dom så det lär väl bli nåt mer ;)

Nu ska jag bara ta hand om mig själv och ha det bra, hoppas ni oxå får en fin dag!!


14.02

Saker jag inte längre kan äta utan att må illa:
* Tacos (uuuh)
* Vårrullar (fortfarande)
* Sweet n sour sås (bara synen ger mej kväljningar)
* Thai mat ( åh Fiiiiiiii)
* Kebabtallrik (näääääh)

Saker jag börjar kunna få i mig igen:
* Kaffe (tog en kopp på jobbet)

Suuuug efter:
* Frukt
* All slags grönt
* spenat
* Potatiiis
* Onyttigheter, godis, cola, all jävla slags läsk, chips, göttigötta! (Rätt måttligt med det ändå, man vill ju inte få bestående fettmen)

Så nu vet nu dä ;)





Kommentarer
Postat av: ella

ja bristningar får man ju mer eller mindre men inget bry sig om har man varit gravid så är d ju så bara=)

bra med större kläder så d ej spänner vid magen=)

ha en fin dag kramisar!!=)ner köpa vykort..;)

2011-02-02 @ 11:35:12
Postat av: Alexandra

tack :D

fina inköp :)

2011-02-02 @ 15:39:38
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0