Lördagkvällen

Gokväller!
Har städat å donat, heela lghten. Även M s rum =) Så nu kan man gå in där utan att snubbla ihjäl sig å väcka grannarna. Sen var jag ut med Buffen i sele, det gillar han! Vi tog en vända runt huset som ligger nedanför.


TRÖTTluva

Å matvraket. Hahaha vilken bild! :D Men han slickar sig runt munnen, bara så ni vet.. ;)
<--En sån ska vi införskaffa! Nån av missarna envisas med att pinkelura utanför så det här är idealisk! Ni hittar den och massa andra bra katt tillbehör på: http://kattfamiljenshop.se/ 

Har ont i fötterna :( Ska parkera arslet på soffan snart å varva ner, känner att jag börjar trissa upp mig inför morgondagen så jag behöver nog varva ner. Ni vet hur det är, man gör saker till mer än de egentligen är...

Puss på er!!
                          

Kommentarer
Postat av: ella

hahah va kul bild på han=)

mys i soffan du,ska bada sen soffläge här med=)

2011-02-05 @ 18:12:26
Postat av: ella

hoppas du har d bar på jobbet=)

fick systers crosstrainer så nu jäklar ska d tränas.kanske bakdelen sitter där den ska i sommar...:D

kramisar!!!måste fika sen framöver igen=)

2011-02-06 @ 15:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0