"Ny" mobil..

Hallå hallå, känns inte helt fel att se att det bara är -3 på tempen ute :)  Blir att gå ut och hämta paket och ta en promenad!
Har fått en "ny" mobil, det är sambons nya som han köpte när han bytte abonemang, men svart baksida då, men man fick med ett rosa oxå så jag fick den för han tyckte det var för krånglig...

 Snygg va? Ska bara ladda ner lite appar och ny ringsignal så är den komplett ;)
Blir nog en sån här oxå idag, får passa på när resterande familjemedlemmar är på dagis och jobb så man inte skrämmer livet ur dom :D
Just ja, har ni sett min underbara badmössa? Från eleven. se Passar kanon när man ska bada och inte vill blöta ner håret!
 Haha, den är underbar!!
Näe, nu ska väl inte jag sitta här och slarva bort en massa tid... Återkommer ikväll när vi satt upp tavlorna och det... Tills dess får ni ha det så BrA!!
                                                        

Kommentarer
Postat av: Gossip Girl - Kändisskvaller!

hej!

allt bra med dig? :)

2011-02-25 @ 15:35:03
URL: http://agossipgirl.webblogg.se/
Postat av: Gossip Girl - Kändisskvaller!

Det var skönt att höra :)

det är bra med mig också ;)

tack så mycket :D

2011-02-25 @ 16:11:15
URL: http://agossipgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0