Otymplig!!

Ja, vidare smidigare är man ju inte med den här magen...  Men i höst ska alla överflödskilon väck! Bara jag kommer i gång med löpningen så brukar dom blåsa bort. Sen ska vi ta hit crosstrainern som står hos mamma oxå, så det kommer gå fort =) Är inte riktigt van vid att vara otymplig...

Jobbade hela dagen igår så jag hade ingen större lust eller ork att blogga. Tycker det gick bra iaf :)

Sambon är på Närkampsutbildning och ska träna rekryterna i det, så han och M kommer efter 17 tiden, så jag ska väl passa på att njuta av ensamtiden här hemma tills dess =)
Oslagbart att få sova läääänge med sin älskade äntligen, sååå skönt med sovmorgon och morgon mys med hjärtat!! 

                         Ha det så bra nu!!

Kommentarer
Postat av: ella

sova länge e nice;)d gjorde jag idag =)

2011-02-08 @ 11:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0