Plusgrader å s¤l!

Å så har vi varit å handlat färggranna hinkar å planterat lite gräslök, rädisa och sockerärtor och sambon har donat lite på balkongen! Man får energi av sol å lite värme ute :D
Ska blir gott att ha i potatissallader och på smörgåsar sen i sommar, å så kan vi äntligen äta ute på balkongen oxå! Längtar efter våren, av fler än en anledningar ;)
Ska lägga uppp bilder på alla inköp i morgon tänkte jag, har ingen större lust att göra det just nu..

Hoppas eran dag har varit lika fin!?
                  
                  

Kommentarer
Postat av: ella

planterat ja med=)tomat,timjan,persilja sen mer örter närmare våren.har du värmelampa??=)d har jag åt dom.

hoppas det är lika fint imorn=)ja nu är d ej en evighet till balkong mys ju äntligen på g!!!!kramis

jag har städat d lilla som va,så nu ska ja bara mysa vid tv-n med djuren

ner i morn möta tina & P fika på friks när tåget dykt upp

krama L & B från mig

2011-02-28 @ 18:40:07
Postat av: ella

tack för vykort!pöss!!strax ner på byn här=)möta p å handla ta ut paket ,lite nyttigheter kanske man får mer energi!

2011-03-01 @ 12:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0