**Rubrik**

Äh, jag har ingen fantasi kvar för nån rubrik ;)

I går var vi på bio och såg "Änglagård 3"och den var väl okej bara, rolig iaf. Men mysigt att gå på bio, och göra nånting! Innan det var vi på Rusta och handlade lite nödvändigheter och i dag var äntligen mina föräldrar på besök, och mamma hade en liten kasse babykläder med sig- sååååå söta och fina!
I morgon var det tänkt att vi skulle åka och bada men min bikini överdel passar inte längre (enorma boobies) så vi får köpa en större i veckan och bada då istället =)
Annars i veckan så tänkte jag gå och utnyttja min gratisträning på "Må Bättre" och ut å gå lite mer, har börjat få ont i benen, antar att det är pga ökad belastning på dom...

Hittade ett sött smycke jag vill ha...
                                                       Söt va? Finns på presentjakt.se

Nä, nu ska jag ockupera mig med annat, ha det så bra...

Kommentarer
Postat av: ella

bara sett första änglagård=)

ha en fin kväll!!hoppas du snart hittar en överdel

själv vill ja ha små boobis:/bara i vägen juu hihi.kram

2011-02-21 @ 17:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0