Skitsnöööö :-(

Är så less på skiten, kan det inte bara TÖA nu? Det har ju varit vinter flera år nu känns det som, ingen vill ha mer is, halka, frost, blötsnö, slask och isvindar mer! Det är inte normalt med vinter, marken ska vara bar punkt slut!

Jag har totalvägrat gått ut idag för det har snöat, men ska gå och möta Darling sen när han slutar jobba så ska vi gå å hyra film å myysa 
                                  

Min innetid har jag ockuperat med att byta gadiner i köket, vikt in kläder i gaderoben, bytt sängkläder, fixat i badrummet tills jag blivit helt varm å fick sura uppstötningar.. Magen å jag var visst hungriga så jag har ätit lite och nu känns det bättre =) Ska leta upp lite lyktor att hänga upp i fönstret i vardagsrummet så man kan tända lite ljus där.

                                                                                      Varma sommarkramar!! ;)


Kommentarer
Postat av: ella

ta d lugnt me maggen =)

m skit vinter hehe blir på allvar knäpp snart;)

ha en skön kväll,blev d nån bra film=)??

2011-02-17 @ 18:44:45
Postat av: ella

godmooorning=)ja fy tusan e ju svinkallt med idag!!men men som sagt snart vår=)sen klagar man näre e 30+ hihihi

ha en fin dag kram

2011-02-19 @ 10:36:07
Postat av: ella

hitta ett horoskop man kan kika hur man passar=)va e din gube för nått?

2011-02-19 @ 11:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0