Tråkig lördag..

Humör: Trött, ont i huvet
Planer: Inga
Roligaste: Sovmorgonen i morse
Tråkigaste: Att vara hemma ensam :(
Äckligaste: Köttmarknaden på krogen
Borde: Ut och gå...
Längtan: Fler sovmorgnar med sambon
Beroende: Te och frukt
Vill ha:  ett fast jobb!!
Frisyr: K**llruffs
Klädsel: Mjukisar å en av sambons tischar
Person: B å L
Låt: Vad som helst av Volbeat


Vaknar av envis huvudvärk å täppt näsa, som vanligt. Ska jobba i mån så hoppas huvudvärken försvinner för sjukskrivning kommer inte på tal, no way att jag bangar jobb! Så jag ska kurera mig så gott det går idag. Han jobbar till 10.00 i mån, å jag börjar 08 så det blir buss för mig. Slutar 20 ska bli såååå skönt att komma hem sen :)

Vad ska ni hitta på idag då?

Haha, just ja, vi satt ju och kollade på teve igår när vi hörde nåt som knäppte och knakade konstigt bakom teven, och efter ett tag hör vi en massa stön, Hahahaha. Grannarna pippar!! Hjälp, men dom höll inte på så länge, typ 5 min? Fast iof dom är runt 40 tror jag...  Rätt komiskt att dom har sovrummet vägg i vägg vid vår teve.

Ett bra citat jag hört: Den som försöker dränka olycklig kärlek i alkohol är en galning. Alkohol konserverar.

Hörs sen, KrAm!!




Kommentarer
Postat av: ella

kanske va skönt?=)då gåre undan hehe 40 är ju ingen ålder=)kan tipsa d bara blir bättre å bättre hihi.drygt höra sånt tycker iaf jag när d e dom över (uuurk)hehe.men dom värkar ha slutat helt me sånt??

gott me frukt!!köpte vindruver igår

hoppas d går bra på jobbet imorn&att du slipper huvudvärk:/

hahaha konserverar!!;)

fasiken va kyligt idag men men varma kläder så e d bara kliva ut:/ska dra å posta lite vykort jag.;)

kramis hoppas du har en bra dag nu.hitta fint usb minne på en sida idag=)

vad köpte ni för skrivare?vill ha en laserskrivare snart...

2011-02-05 @ 12:48:09
Postat av: ella

ok=)ska kika efter skrivare=)

d va skönt komma in nu.frös om benen hujj.bada å myskläderna på=)

2011-02-05 @ 16:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0