Ultraljud idag!

I morse var vi på ultraljud, mycket spänande och faschinerande! Allt såg iaf bra ut och det känns så bekräftat och bra att man har sett att det är en liten varelse man har i magen :) Sätter dock inte upp någon bild, känns för privat och det är ju nåt jag helst bara delar med vänner, så på FB finns dom, låst endast för vänner att se.
Känns så skönt och bra att ha min älskling med på allt, det är ju så det ska vara ^^ *lycklig*

Sen har jag varit på möte med min jobbcoach, men jag har ju redan en fot inne hos ett företag och redan fått mer timmar så snart behöver jag dom inte mer :) Känns så kul när dom ringer och frågar om man vill jobba- och klart man vill det!

Nu ska jag dricka mitt te och ha det bra, ha det gött ni med!



19.40
Just ja, jag har ju fått en massa "välkommen hit"- rabatter som man får bär man flyttar till en ny stad, och en hel del gratispass på olika gym här (3st) så jag tänkte prova på lite nästa vecka! Sen fick man gå gratis på bio, teater, bada, hyra film, kyckling (!) mm. mm... Kul va? ;)

Kommentarer
Postat av: ella

tog ni redan på könet?=)

nyss kommit hem.jävla snö blir galen!!!

haha nu ska ja ta tag i köket ,diska å sånt "kul"kramis=)

2011-02-16 @ 19:04:07
Postat av: ella

nu såg ja bilderna fast lite svårt se hihi=)

hm diska va d juu;)kramis

2011-02-16 @ 19:16:29
Postat av: ella

kameran dog så tog bilder på hm-s sida hihi å gick ej få större på dom turkosa:D

men blir ju bara spännande sen när han/hon kommer ut å se va d blir för kön=)

2011-02-16 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0