Dagens!

Hello, idag har vi rensat förrådet och så har jag kollat på bebiskläder från M, hans dotter. Tog sånt som både tjej och kille kan ha och det blev en hel kartong med kläder =) Kul!
Sen har vi varit i Borlänge på kupolen, och jag köpte 2 nya tröjor, lägger upp bilder i morgon..
Annars har vi väl inte gjort så mycker annat, tycker det har varit en lagom dag med bara han å jag, från å med i kväll är vi inte barnfria lägre, förräns på önsdag. Vöntar på kattselarna som jag köpte på nätet oxå... och en sak från E som jag hoppas ska komma i veckan =) Roligt med sån post!

Hittade en kul sida med skor (som om ni orkar med fler bilder på skor, men men) here they come...

     Mjauu, vad snygga va? ;)
I natt var jag "bara" upp på toa 4 ggr.... det är så jävla trist att gå på toaletten! Jag borde vara berättigad en kateter- det borde alla gravida!






Kommentarer
Postat av: ella

dom vita va fräna=)hehe kateter ja kanske gravida borde få hem=)

2011-01-02 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0