Det bästa och snyggaste..

...som har hänt mig är min otroligt älskade sambo.
Han finns alltid här för mig när jag är arg, ledsen och såklart när jag är glad.
Han gör det mesta här hemma utan att gnälla(vilket givetvis ibland ger mig dåligt samvete...)
Han blir sällan arg och han gör det nästintill omöjligt att vara arg på.
Han säger att han älskar mig flera gånger om dagen, det är det sista jag hör innan jag somnar och det första jag hör när jag vaknar.
Han är den enda jag vill ha, nu- och för alltid!

Jag älskar dej av hela mitt hjärta, älskade fina du!


Kommentarer
Postat av: ella

kärlek är härligt!!!kul du träffade han=)

2011-01-10 @ 17:47:27
Postat av: ella

JAO KUL ME NYTT JU=)oj va ja gapar hihi.fint här med !!=)

2011-01-10 @ 20:42:57
Postat av: ella

morning,ovanligt tidigt kom posten idag 9.30

ej vanligt näre gäller hedslund hehe.skönt ute idag med så ska väll ut å gå.kram ha en skön dag nu=)

2011-01-11 @ 10:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0