Ealy, early..

Gomorron, ensam hemma igen, tills i mån fm. Men ska på jobbmöte 13.30 så jag har ju nåt att göra iaf så tiden går fortare. Avskyr att inte ha honom i min närhet!
Hann inte med att blogga i går för först kom mina föräldrar på besök, alltför sällan man ser  dom nu, och sen åkte vi till rusta och city gross å handlade lite, sen åkte vi pulka, det var skitkul! ;-P Sen lekte jag lite med Molly. vi gjorde fake- tatoos och så lagade jag mat, köttfärslimpa! Smakade bra faktiskt!

Och här är vad jag hittade på rean :



Och såhär blev tatueringen, kanske ska ha en riktig där sen?..

Näe, dags att vakna till lite och dona här hemma. Ska passa på att köpa en ny mascare när jag ändå är nere på stan..
Ni får ha en fin dag, allihopa =D

Kommentarer
Postat av: ella

gott me köttf,limpa!!!tack för paket behövdes;)kramis hoppas du blir nöjd me ringen idag=)fina tröjor!

2011-01-05 @ 11:38:16
Postat av: ella

ja skorna nr 2 har ja funderat köpa..=)

2011-01-05 @ 12:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0