Ensam morgon...-_-

Ja, det är "one of those" mornings... han åkte till jobbet innan jag vaknade och nu är det så tyst och trist utan honom...
Men jaja, jag överlever.
Katterna är inte heller nåt vidare sällskap för dom sover fortfarande, de vaknar till liv när man fixar frukost, då sitter dom å piper i kör, sen när dom fått sin mat går dom och sover igen. Hehe, det är mattes bebisar det! ;)
Ska ta med kameran ut i dag när jag går för igår när jag var ut var det en så jättefin kvälls himmel!

Avskyr den här nästäppan man har på nätterna, av all torr luft. Vaknar man inte av att man är kissnödig så vaknar man då av det =(

  Nu räcker det med snö, va?

Kommentarer
Postat av: ella

mina sover som grisar med..hehe

jobbigt me nästäppa:/

har ja me ofta å nyser gjort ett år nu

hoppas din dag blir bra nu jag har sovit läänge..mer kaffe sen vette katten..kramis=)

2011-01-08 @ 12:01:22
Postat av: ella

köp sånna där vatten hållare man hänger på elementet så blir luften ej lika torr=)

2011-01-08 @ 12:02:04
Postat av: ella

jao menar d ni får fixa ett hus häääääär;)får väll lösa på nå vis å ses sen.ja dom e bra sånna vattenhållare=)

2011-01-08 @ 14:00:29
Postat av: ella

dom får uggla på ballen få syre så vaknar missarna=)mina blir då pigga av d sen racear dom som tokar..man får akta tårna,här blire väll att se cape fear ikväll sen sova..sov gott kramisar=)

2011-01-08 @ 22:03:19
Postat av: ella

ha en bra söndag hoppas du fått sova sött=)?kramis ovanligt d e +grader i januari

2011-01-09 @ 11:38:51
Postat av: ella

va bra du sluppit täppan=)kram!!!strax ut!nu ska 6 kg bort!

2011-01-09 @ 16:26:07
Postat av: ella

ny vecka igen då hoppas din startat bra=)va va d för jobb du va på möte förut då?blir d nått där=)?kram

2011-01-10 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0