Fått meducation :-P

Haha, ja för min migrän alltså. Ett receptlagt och ett man kan köpa utan recept på apoteket, båda ska vara riskfria att använda av gravida och de har använts av gravida utan att det har blivit skador på fostret. Känns skönt att ha fått det utrett av en riktig läkare!
Det var rätt tidigt när jag gick, solen var på väg upp...


Vid tisken på väg mot stan sen till lasarettet...

På andra sidan Tisken..

Röda kinder, hehe! Men fräscht att gå ut å få luft...

På hemvägen, solen har gått upp och jag går hem på andra sidan Tisken..

Bra att ta med kameran ibland =)
Sen passade jag även på att ta lite egobilder...;)



Ordspråket "Om man inte älskar sig själv kan ingen annan älska en heller" stämmer sååå bra, jag har aldrig varit nöjdare med mig själv, och jag får sååå mycket kärlek av vänner, familj och prinsen i mitt liv!
Så är det, älska er själv så får ni kärlek tillbaks! Puss..        
                                                                                         

Kommentarer
Postat av: ella

eju så d man ger e d man får=)

bra du fick bra medicin!=)

2011-01-13 @ 12:24:00
Postat av: ella

hm försöker fatta var du bor.när jag bodde falun bodde jag vid sjukhuset på andra sidan vägen så d va nerförsbacke ner till stan=)hihih.mm ska säga åt syrran om d=)

2011-01-13 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0