Hallåuu!

Vad driver ni med? Här har jag lite egentid till 19, så jag tänkte göra lite nytta och dona här hemma lite.  Man är lite småtrött, känns som det enda jag gör på nätterna är att springa på toa ideligen... Men så kissar jag ju för 2 så det är väl inte så konstigt kanske;)
Vet inte riktigt vad jag ska fylla helgen med..? Är både sambo och barnfri lörag å halva söndagen så jag får väl hitt på nå. Träna lite å ut å gå, det mår man bra av.

Jag har tagit kort på MIN mage, here it is so far...

Lite större än vanligt, men inte så hysteriskt ändå, det hinner den bli... Lucen är på kelhumör så han följer mej överallt :)

             Sömntuta!
Hittade ett par skor som såg sååå sköna ut, utan klack!
 Dom hade inte varit helt fel till våren...

Näe, nu ska jag väl ta tag i disken då :/  Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: ella

ja nu har maggen växt=)

haft i medel å sköljt hör liiite bättre..men får göra om d ikväll hehe.skitdrygt ej höra=)hoppas du får en bra dag=)jag ska då va hemma idag bara värma nacken å försöka kunna höra igen:D

kramis

2011-01-07 @ 14:46:34
Postat av: ella

m du får ha mammajeans å mjukisar=)ja d va som en propp drogs ut så hörde ja hihiih;)kram

2011-01-07 @ 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0