Härliga söndag!!

Vi har nästan nyss ätit här, dom är ute å busar i snön och jag ska diska sen blir det nog en långpromenad. Längtar till hösten då jag kan börja springa igen, är det nån form av motion där man formar kroppen å får bort fett fort så är det löpning man ska hålla på med. Skönt är det oxå!! Ska man få resultat av promenader måste man ju gå minst 30 min i rask takt så man svettas, gärna en timme om dagen. Nu kan ju inte jag göra så för gå ner i vikt nu är absolut inget jag ska syssla med, men man vill ju hålla i gång iaf, så blir det lättare sen =)

Gissa vad vi ska göra ikväll? Vi gjorde det förra söndagen oxå, rätt kul faktiskt....
Vi ska spela Bingolotto, hihi ;) Mysigt ju.

      Just det, det gör då inte vi iaf :D

                                                               

Kommentarer
Postat av: ella

bingo mjae där går min gräns hihih;)hade vart ok om man spela allt direkt e så mycke mellansnack.hoppas ni vinner något iaf=)

fast promenader funkar bra d med man ska ju gå iaf 2 tim om dan.(iaf vad ja kommer hihi)ja i höst kan du börja kuta runt i skogarna igen;)ska strax dyka ner i ett bad här sen ska vi gå igen.

nyss kikat ett program me tjocka som bara åt snabbmat blääääk!fattar ej hur man orkar äta d??

eju ej ens gott:(

hoppas vi ses snart igen kramisar!!!postar lite i veckan åt dig;)

2011-01-16 @ 14:57:04
Postat av: ella

nu blev d ju vår=)8+ ute=)ha en fin dag kram

2011-01-17 @ 13:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0