Hello babes!

Hur mår ni? Bad min darling väcka mig 09 idag, lika bra att vänja sig för på torsdag blir det en väääääldigt tidig morgon när man börjar 08-21. Jag är ingen morgonmänniska alls. Vaknar till först vid 11 tiden. Är ju ett under att jag kom upp 06 i 3 månader under värnplikten...hihi!
Magen har växt, jisses vad fort det går. Tränar och promenerar i stort sett varje dag, måttligt givetvis för det är sååå skönt när man kommer hem och är klar å får hoppa in i duschen och sen avnjuta en kopp eco te :)

 Hehe, lillen växer å frodas snart kan man känna hur den rör sig där inne =)

Hittat en bra sida för oss som har laptops, men vill förnya "locket" lite, så jag hittade den här sidan
http://www.laptopskins.se/cgi-bin/laptopskins/lays.cgi?product=Abstrakt

Man kan välja en av de färdiga skalen eller få eget av foto. Smart va?

Åååh, vad mycket vi har vunnit på tradera :) Ska lägga upp sen när det kommer. Har även lagt upp 6 saker till salu oxå. Sånt som bara tar plats i gaderoben... Bort med det bara=)

Just ja, ikväll ska vi köpa skrivare. Jag sa ju att vi skulle göra det förut för det var rea men då var den vi ville ha slut, så nu blir det ett nytt försök.

Vi hörs mer senare, Pusss....

Kommentarer
Postat av: ella

du kommer nog vänja dig fort me att gå upp=)ja nu kommer maggen växa så d knakar;)

såg mailet!=)

2011-01-24 @ 16:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0