Jag ser det snööar...:-/

Usch, jag som trode det skulle börja töa lite nu äntligen men tji fick jag tydligen.
Köpt en massa "Tossor" på tradera, dom är ju så söööta!!
  Liten bild, men ni ser ju, vad oemotståndliga dom är!

Sånna och en massa bebiskläder har jag budat på, fick en summa att göra det för så nu har jag nåt att sysselsätta mig med på mornarna ;) Ska ut å gå efter maten i dag, tränade ju i går.
Älskling å Molly är ute och åker pulka och jag ska väl börja fnurra på vad vi ska äta för nåt.

Blir en lugn å skön lördag, som det ska vara.



18.06

Tjenna, jävlar vad man vinner då, hehe. Tom en vit babymössa med öron i nalletyg. Jättesöt. Vi har precis ätit våfflor, och nu tittar dom på Bompa i hennes rum å jag ska vila lite på maten härinne. Var ute en sväng med Buffy, han älskar att vara ute. Står å gnäller lite vid dörren då å då. Vi får väl ta nån runda med honom varje dag.
Näe, blir massa myyys å kärlek ikväll när hon somnat..

Ha det så mysigt i stugorna nu!!

 


Kommentarer
Postat av: ella

jao snö igen men e ju bara jan,..så man får vänja sig ett tag till.så länge det är max-5 är d helt ok=)

japp d blir nog skoj=)kul dricka lite,roligare när d e sällan med.skönt ute, nyss gått en sväng vi med.ska ta ett bad snart å grejja lite.

ha en fin dag+kväll,kramis

2011-01-22 @ 13:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0