Lyckligt lottad =)

Hallåj, sambon jobbar em så jag är alone at home till 19 typ =) Passar på att plocka lite och ta hand om mig själv.
Mina favoritprodukter just nu:


Ögonskugga, Bodysplash, duschcreme (doftar härlig vanilj) och Vanilj och Äppel Body Butter. Och så phc´s hårmask som jag försöker ha i en gång i veckan.

Vi har möblerat om här, det blev jättebra, men lägger inte upp nån bild, ni får väl hälsa på och se själv!

Sen kom det 3 paket från tradera, 2 var mamma kläder i mest lila och rosa ;)
Och så det här mysiga setet till bebben..

Sött va?

I mån åker vi en sväng till borlänge och kikar lite, är barnfria heela veckan, och på söndag ska jag jobba! Love it!!

Näe, nu ska jag fortsätta med mitt å ni med erat...

Kommentarer
Postat av: ella

hehe varit barnvakt 15 år!hihih

nää vill ej ha ,ej va d känns nu iaf

LdB e så nice!!=)hårmaskerna e bra har från eleven ja brukar ha i.möblera om e skoj

ha en bra dag nu kram!

2011-01-31 @ 12:52:45
Postat av: ella

mm gulligt me hjärtanen på kläderna=)

2011-01-31 @ 13:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0