Mer quiz..

Gör väl lite sånt här medans jag väntar på att socker kakan ska bli klar =)

favoritmat- Sallader, Lax, pommes, å Janssons frestelse.
egenskap hos en människa-Ärlighet, raka puckar, humor, och att man kan lita på han/henne.
sport- Hmm, att se på antar jag? Ridsport är det enda jag begriper mig på... :)
sport jag utövat-All slags ridsport har jag utövat, och ut å springa är rätt oslagbart..
instrument- Fiol å piano, ytterst lite dock.
fobier- spindlar.. och att tala inför folkmasor huuuga!
vad ser du först hos en kille?- Ögonen, hur har för sig och hur självsäker han är. Självsäkerhet är sexigt!
årstid- Vår och sommar
önske resmål-England, scotland och Island
ogillar- Alla slags orättvisor, våld mot barn och djur. Falskhet och folk som inte kan stå för det dom säger!
viktigt i vänskap- Se "egenskaper hos en människa"
drömkille?- Min sambo såklart.. <3
liv efter döden?- Mja, kanske det...
favoritdjur- Katter å hästar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0