Minishopping a la second hand!

Helo på er, vi har varit på Myrornas idag å fyndat både jacka å stickad lång tröja till min expanderade mage :) Lägger ut bilder senare ikväll, lovar! Är ju ensam hemma nåra timmar för sambon ska till raybay å träna och eg skulle jag ju följa med och fika med min mor men hon var sjuk :( Så jag passar på att träna lite å dona här hemma istället!

Undrar hur länge man kan sova på mage nu? Jag menar medans det är riskfritt... man vill ju inte skada barnet. Hmm. Ska nog maila min barnmorska och fråga. Nu brukar jag sova mest på rygg å sidan...men favoriten är ju på mage så jag får fråga helt enkelt. Eller vet ni?

    Skriver mer sen, puss...

Kommentarer
Postat av: ella

ingen aning d me magen men borde ju gå så länge man själlv ej tycker d e obehagligt=)

2011-01-17 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0