Ner på stan...

Idag ska jag ner på stan och uträtta lite ärenden, bla så ska jag hämta ut ett startpaket från BabyBox.se på Babyproffsen, sen tänkte jag köpa en babybok som man kan fylla i en massa både innan och efter "den" är född. Sen blir det en sväng in på biblan oxå och lämna en bok som sambon har läst ut.
Han jobbar dygn, och i morgon ska vi köpa 2 st byråer på Rusta, det behövs verkligen! Dom är vita och jättefina, en större och en mindre.
Så jag har lägenheten helt för mig själv idag, både trist och bra...

Hoppas ni har nåt att sysselsätta er med oxå!


Hahaha, han tog den nån gång förra veckan, nyvaken man var.... INTE fotovänlig...;)

Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: ella

tack för vykortet=)

ha en fin dag kram

2011-01-25 @ 12:20:44
Postat av: ella

mmm ej köpt d sen du bodde här hihi=)kram!!ja köp du med;)

2011-01-25 @ 13:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0