Ny vecka, igen..

Hej, har varit ut på promenad och sen tränat lite, hittat ett jättebra träningsprogram för gravida i Vänta barn boken som jag följer, ca 20-30 min varannan dag och promenader varje dag. Fräscht! :) Tro mig, man blir både anfådd och svettig så det tar riktigt bra sen är det ju bara nyttigt att hålla igång när man är gravid. Så man inte blir stor som ett hus, det är ju svårare att få bort sen.
Vi ska ta kort på mig nu vecka för vecka, hur mycket magen växer. Det kan bli kul att se sen... :D
Hjälp vad fort tiden går, redan i vecka 14, om 4 veckor blir det ultraljud, det ska bli spännande!!

En sak jag bara måste köpa till bebisen, mössan med små nalleöron...
 Den ser ut så, men jag hade mer tänkt mej den i teddymaterial, hur himla sött är inte det?? ;)

Hehe, nä nu ska jag kolla lite på tv... 
                                                            Take care..

Kommentarer
Postat av: ella

söt mössa,ska du ta reda på könet eller låta d va tills hon/han kommer=)?

2011-01-10 @ 16:30:37
Postat av: ella

d e bra du rör dig & tränar ju,skönt & bra syre till bebisen d med=)

2011-01-10 @ 16:36:27
Postat av: ella

oki=)jag hade nog ej velat veta d hade fått komma som en surprice hihih.får höra sen då om ni blev nyfikna;)

jao skrev fel hihihi=)

2011-01-10 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0