Omformaterat =)

Hello, vi eller snarare han har omformaterat min dator för den var lite småsnuvig igår, men nu är den som ny. Vi sparade alla bilderna på ett minne som jag ska sätta in sen så tills dess blire kke lite snålt med bilder...
Vaknade av att hans mobillarm tjöt, lät som nåt som utrotar myror... trevligt. Å nu är han på möte och jag har ändrat om lite här hemma =)
Har fått en mörk liten sträng från naveln å neråt, det ska man tydligen få i den här veckan som blir mörkare å mörkare, men det försvinner ju efter förlossingen.
Har väl inget planerat i helgen, vi blir tre här. I mån ska vi (jag) tvätta, det ska bli skönt att få bort en massa.

Nee, nu ska jag ta en köpp te, Ta hand om er nu!!


Kommentarer
Postat av: ella

bra att omformatera, d har ja med 3 g..hihi.dom blir lite sega ibland dessa datorer

hm såg nån sida med the för gravida..ska försöka komma på vart d va slipper man koffeinet=)

nästan klar här me städandet..sen lata mig å gå senare.ha en bra dag & kväll sen

<3 kramis

2011-01-21 @ 12:40:37
Postat av: ella

www.tehusetjava.se där finns d för gravida, thé

tryck på hällsothe när du kommer in på sidan=)

2011-01-21 @ 12:44:26
Postat av: ella

amningsthé/gravid-rikt på mineraler och anitoxidanter.



200 ml Rooibos innehåller:

Järn - 0,01 mg

Kalium - 7 mg

Kalcium - 1,1 mg

Koppar - 0,01 mg

Zink - 0,5 mg

Magnesium - 1,6 mg :D så kan ju vara bra=)vilat en timme nu grejja me nått=)kram!!

2011-01-21 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0