Pulkaåkning å lördagsgodis ^^

Ja, vad mer behöver man skriva? Bra sammanfattning av dagen... sen har vi ju ätit god mat (älsklingen lagar oförskämt god mat) och myst en hel del! Är nöjd med dagen. Ska bli skönt att mysa i soffan sen när lilla yvädret har somnat, å äta lite godis å bara må bra.
Sen skickade mamma en bild på babymössan som hon har stickat, å sen koftan. Så roligt med stickade kläder till den lilla sen oxå, det hade ju jag på mig när jag var liten.
Donade ju lite hemma igår... här är lite bilder på de..



Dom där mindre bokhyllorna stod ju på varann, men jag tyckte det känder lite större om man flyttade på dom...

Visst ser det lite rymligare ut nu? Mysigare med ljus på andra platser än bara på soffbordet oxå;)

Sen har hjärtat och dottra byggt en snöborg... han tog bilder när dom var ner och satte ljus på kanterna.

Lyser jättefint! =)
Näe, nu ska jag vila och kika vidare på Vinterviken...
                                                                       Trevlig, mysig lördag på er!

Kommentarer
Postat av: ella

ja ljus ska man ha här å där=)ja visst e d bra me män som lagar bra mat =)samma här.kikar en film på 6an sen blir d att zzz.hoppas du får sova gott inatt kramis

2011-01-15 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0