Qeizzz

Skostorlek:  37
Hårfärg: Mörkbrun
Önskar du att du bodde någon annastans:
Absolut inte!
Tycker andra du är attraktiv: Absolut, annars fanns inte all svartsjuka å skitsnack
Använder du droger:
Verkligen inte, jag är hög på livet ;)
Röker du: Nä fyy..Å speciellt inte nu- hur dum är man inte då?
Vilka shampoon använder du:
Lòreal
Vilka parfymer använder du: Många...
Vad är du rädd för: Att nåt ska hända med bebisen lr min sambo/familj.
Gillar du att tvätta: Näe, vem gör det?
Gillar du berg- och dalbana: Måttligt...
Gråter du ofta: Nja, inte för att jag är ledsen men ibland lever hormonerna rövare.
Skrattar du ofta: Jaa, varje dag! :D
Hur känner du dig just nu: Seg, men glad.
Hur har du mått den senaste tiden: Jättebra.
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Det har nog alla...
Blir du lätt förälskad: Nej
Är du kär i kärleken: Jag är kär i han som är min kärlek <3
Tror du på ett för alltid:
Nu gör jag det. Det finns liksom inget annat.
Är du förälskad just nu: Mycket!
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: The one and only
Har du blivit sårad av kärleken: Förr ja.
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja, jag är ju det nu.
Vad gör dig glad: Äkta människor, jobba, och att känna att allt är bra.
Vad gör dig ledsen: Lögner, falskhet och äckel som snackar bakom ryggen.



Kommentarer
Postat av: ella

testa lite nässpray i värsta fall annars=)

ja nu är d bra gåväder=)ska ner vid siljan bara en viss person vaknat..=)

2011-01-29 @ 10:43:13
Postat av: ella

hoppas täppan e borta å att du har en bra dag=)bara 0grader så e ju iaf skönt idag.

2011-01-30 @ 12:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0