Quickie...

Det här fick jag med posten idag =)


Jättesnygg ring från grannen... (Sorry älskling, hon hann före...;)

Ah, vart ingen bra bild, men det är min nya almenacka... Kanon med lite mindre format, så man får ner den i de flesta väskor  oxå.
Haha, just ja, har ju fått riktiga blåmärken på knäna sen vi åkte pulka igår, jag åkte på knä för då kom man längre...:D

Ajajaj... det där känns idag kan jag lova, men det vare värt!

Just ja, glömde ju berätta att jag fick hela andra säsongen av Greys Anatomy av min älskling som en tidig julklapp. Ska passa på att kolla på lite ikväll! :)

Nu ska jag klä på mig varmt och traska ner på stan.

Puss puss puss!!

Kommentarer
Postat av: ella

hihih;)bra me lite filmer du kan kika!ja dom värkar ej så svåra gå i häller hihi

2011-01-05 @ 13:04:52
Postat av: ella

gick d bra idag=)?slappar du vid filmerna nu?;)degar lite just nu vid datan...

kramoo

2011-01-05 @ 17:48:39
Postat av: ella

morning eller dag;)snöar å snöar hur mycke ska d komma?skumt me bloggen skulle lägga ut inlägg 9 men funkade ej nu funka d men står kl 22 tiden?hahaha

kram

2011-01-06 @ 12:00:48
Postat av: ella

12cm..hihihihiih men men får funka=)

2011-01-06 @ 12:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0