Quiz..

Höll du några av dina nyårslöften? Hade jag nog om jag gav några...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope..

Dog någon som stod dig nära? Ja.. och han är saknad varje dag!

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Näe, nu har jag ju allt, förutom ett jobb men det kommer!
 
Vilket datum kommer du minnas? Vet inte exakt men det är två- augusti då jag fann äkta kärlek, och oktober då vi fick goda nyheter :)

Vad var din största framgång 2010? Att få mer cred än jag trott om mig själv..

Största misstaget? Att jag inte hälsade på min morfar så mycket som jag velat när han var dålig :(

Har du varit sjuk eller skadat dig? Nope.

Bästa köpet? Hmm..? Halsbandet jag gav min sambo i julklapp :D

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.. ;)

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, varje dag, fortfarande..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag brukar inte vara ledsen spec ofta, så...??

Vad önskar du att du gjort mindre? Mindre? Det ska alltid vara MER av ALLT ;)

Hur tillbringade du julen? Med dom jag älskar mest.

Blev du kär i år? Jajamänsan!

Favoritprogram på TV? Haha, Böda och Greys Anatomy.

Något du önskade dig och fick? Absolut!

Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen som kommer i närheten av min sambo..

Vem saknade du? Morfar..


De bästa nya människorna du träffade? Skulle vara jobbarkompisarna i Trängslet då =)

Mest stolt över? Att om jag vill så går det mesta.

Kommentarer
Postat av: ella

ok kanske ser den då hehe

kaffe å tv här..hoppas det är sol imorn med=)

2011-01-01 @ 19:32:20
Postat av: ella

godmöörning=);)ha en fin söndag!kram

2011-01-02 @ 14:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0