Rast, är hemma.

Jobbat, är hemma på rast och äter, snart tillbaka och jobba klart till 21. Jag trivs verkligen skitbra där. Och nu ska jag få jobba för en där så nu börjar det hända saker =) Livet är underbart, iaf för mig!
Helgen blir kanon, har lite planer som jag inte tänker ta upp här men kul blir det!

Vinster från Tradera då....



Man kan ha foto i kanin nallen, tänkte ha på mig och P-A, så det lilla undret alltid har oss nära <3

Bebis badrock... blir ju en del badande...

Mönstret på luvan, jättesöt! =)

Näe, nu har jag inte tid å glo på den här burken längre.
 Herrå..

Kommentarer
Postat av: ella

ja visst ere nice när man mår gott;)eju ej skoj annars leva hehe

kul me lite vinster=)

2011-01-28 @ 14:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0