***Snöig torsdag***

Godagens, hur mår ni? Här snöar det för fullt, stoora snöflingor, rätt mysigt när man är inomhus. Vi ska käka lite sen ta en promenad. Börjar bli redigt less på att gå hemma så nu ska jag ragga upp en praktikplats, gärna en inrednings affär. Börjar bli lite sugen på att utbilda mig till dekoratör, vad tros om det? Dekorera skyltfönster och rum och sånt. Tror det kan passa mig rätt bra.
I går på mötet så hände nåt konstigt, ALLA i rummet satt med en varsin kaffekopp, och jag vart faktiskt liiiite sugen. Men vet inte om jag vågar börja dricka igen just nu.. Tror jag håller mig till te än så länge ;)
Köpte iaf en ny mascara i går från Lóreal... hoppas den är bra, måste ju vara bätre än HMs iaf för den är ju knappt märkbar.

Vad händer i helgen då?

Puss å kramen!

                                                     

Kommentarer
Postat av: ella

är ju coffein i the med=)(ja om du ej tar grönt då)men kanske bra utan kaffet tills bebin kommit men många tar ju kaffe gravida.d gör du som du behagar=)

ja inredning e nog skitkul ju=)L´oreal brukar va bra!du har mail föresten kramisar

2011-01-06 @ 13:33:24
Postat av: ella

helgen blir lugn=)

2011-01-06 @ 15:08:09
Postat av: ella

ska bli skoj se magen sen=)ska bada nu,bloggat igen hihih.kram ha en fin kväll!!!

2011-01-06 @ 17:46:06
Postat av: ella

ha en rba helg kramis från dövörat..hihih

2011-01-07 @ 12:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0