tvåtusenelva.

Hade det helt otroligt mysigt igår, och Paranormal activity 2 var helt ok, men inte lika som ettan... Se den!!
Och så vaknade man helt utvilad å fräsch i morse oxå =) Härligt!
   Vi stod vid slussen och såg raketer från hela stan, och vid bron där skjöt dom oxå en hel del raketer så nog fick man se en hel del av dom.

Sitter just nu och kollar på Min Vän Charlotte på 4 an å äter ost å kex, mys morgon! Sambon jobbar dygn så han ser jag först i morgon igen. Blir väl en promenad sen...


  Hittade de här på Blingit.se
Och näe, jag kke inte behöver fler, men jag vill ha! =D

          God fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: ella

undra om jag vågar se sån film hihihi?är den jätte äcklig???

2011-01-01 @ 11:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0