Vår snart!! :D

Hej hopp, är jätteskönt ute. Sitter å laddar ner lite bra musik till mp3 n så man kan ha den med sej ut på promenaderna, blir lite roligare att gå då. Har träningsvärk sen igår, då vet man att man har gjort nåt som kommer ge resultat!
Just det, vi har fått tid för ultraljud nu oxå. Ska bli sååå spännande!!
Gräsänka tills i morgon fm så inga planer än på vad jag ska göra mer än att ut å gå å träna. Vi får se... Tänkte väl ta ut Buffy lite så han får kolla sej omkring här, han går ju så bra i sele.

En sak jag satt och tänkte på om vänner, eller "vänner" dom som inte hör av sig längre ska man inte lägga energi på ALLS, för den stunden dom slutade höra av sig, slutade dom vara vän ochså. Att höra av sig är inget tidskrävande eller jobbigt alls, speciellt inte om det är till någon man kallar vän och tycker om. Så det är helt DERAS förlust, inte min, jag fick ju se deras riktiga sida och kan nu lättad gå vidare, till dom som är värda att lägga energi på! :)
Hellre ett förlåt än ett tyst eko...

Näe, nu ska jag gå ut! Ha en fin dag allesammans.





Kommentarer
Postat av: ella

ja ligger ej joppe där ska tintin dit=)..katter

hoppas d går bra på ultraljudet sen=)

ja d tar ju ej tid höra av sig om man tycker om en människa:(

sovit en timme på soffan nyss;)men d va nice.sötisbuffy!

kram

2011-01-18 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0