Åh vad trött!

Man blir ju det när det är 27+ från dess man vaknar till sena em. Jobbigt när man har magen och vatten att bära på, annars hade jag gärna lagt mej ute och solat... Men vi har då varit på stranden i dag, samma som förut men nu var det lite mer folk och så stekte solen på rejält. P-A och M badade, men jag satt mest och läste tjejtidningar å drack capuchino :-D



Annars inget nytt med magen några rejäla förvärkar bara, när dom väl kommer så håller dom i sej ett bra tag, sen är allt som vanligt igen... Hoppas dom kan sätta igång det på riktigt på måndag för nu börjar tålamodet tryta! Vi vill ha bebis NU!!




Kommentarer
Postat av: ella

ja varmt..men bra d finns fläktar iaf=)m kan tänka mig du vill få ut han/hon nu ju.men snart så

2011-07-29 @ 20:07:24
Postat av: Modekatt

Ohh ja jag förstår dig, det har vart otroligt varmt!

Hoppas bebis kommer snart!



Å jag tyckte att din nya katt är verkligen en lite Sigge :)

Kramis



2011-07-29 @ 20:16:09
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0