Blixtrar å dunder..

... fast inte så värst mycket av det här, eller vad vet jag. Jag gick som vanligt upp och käkade frulle när älsklingen och M åkte till jobb å dagis. Sen somnade jag om och vaknade av ösregn och avlägset muller. Sen vare klart! Hade gärna fått fortsatt vara mer regn, härligt höra hur det smattrar på balkongen =D

Har haft besök av syster och mamma idag+ 2 syskonbarn, vi har fikat och babblat. Trevligt att träffas ibland tycker jag! Vi ska ju i väg och shoppa lite igen på onsdag, mamma har fått mersmak för det så då tackar man ju inte nej- hähä! Sambon får nog följa med oxå så det blir nån måtta på det hela ;)

Lägger upp några bilder på fåren i hagen som vi brukar åka och hälsa på...







Haha, sista bilden ser det ut som fåren undrar " Vart tar M vägen?"

Nu blire mat för min del och soffläge!!                                Pusselipuss!!

Kommentarer
Postat av: ella

söta=)

2011-07-23 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0