Ett år kvar..

... till 30!! Men det känns helt lugnt för min del, man blir ju bara klokare och mer självsäker ju äldre man blir, iaf jag! :) Idag var iaf mina underbara föräldrar här och firade mig, vi åt glasstårta och fikade och så fick jag såå fina presenter. Bebisen oxå, men visar allt det sen! :-P

Det här halsbandet fick min älskling av mej i går:

 På en sida står det "älskad" och den andra "älskling"
Av honom fick jag skönhetsprodukter som jag velat ha, dvs spray tan, BUS, lipgloss och bodysplash :-D Underbaraste älskling!!


Har kollat in lite skor som jag vill ha sen när lillen kommit ut... Bla ;


Och..




Tillsist..


Är mest inne på dom blå och de överst... Snygga va? ;)

Kommentarer
Postat av: ella

ja e ju bara en siffra.mej kvittare vad jag är kommer aldrig bli en tråkig kärring iaf hehe

ha en mysig kväll nu ,hälsa buskatterna=)

kramis

2011-07-16 @ 21:37:21
Postat av: ella

varit till bobbi idag lille guben:/men han e glad iaf men ser nog inget nu.gammal=)

2011-07-16 @ 21:38:35
Postat av: Modekatt

Grattis på födelsedagen! Härliga presenter du har fått utav din älskling, såt behöver man alltid!



åhhh vilka snygga skor!!!

Du är också en shoeoholic eller?:)

Jag har säkert 100 par skor!



Här är länk till de där skorna som mina: http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/nellyshoes-427/linda-427784-14/



Det är mindre än tre veckor kvar tills vi får träffa bebis( 18dagar) så det är inte långt:)

& det var 2 veckor kvar för dig eller?

Kram

2011-07-16 @ 23:20:16
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

hoppas du får en bra vecka nu=)

2011-07-18 @ 12:15:11
Postat av: veronica - fyrbarnsmorsan!

vilka härliga skor... dom turkosa/blåa... vart hittade du dom??? i löööve them!!!! kram

2011-07-28 @ 02:29:08
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0