Full rulle!

Gokväll! Har precis ätit, jag gjorde en sallad på färskpotatis, rädisor och tonfisk och mycket annat. Väääldigt gott måste jag säga, och mättande! Sambon gillade den oxå, gjorde en rätt så stor skål så det som blev över blir till grillat i mån.
Annars i dag har vi varit i blge och kollat och shoppat lite, jag köpte bara en huvtröja... känns rätt onödigt att köpa mer nu när det bara är veckor (!!!!) kvar nu. Har inte känt så många förvärkar ändå på hela taget, men det är väl olika det där med =)

Nä, nu ska jag ta och hoppa i, eller nja, snarare klämma, pusta och stöna mej i bikinin och så ska vi åka och ta ett kvällsdopp. Det är ju så varmt!!





                                                 

Kommentarer
Postat av: ella

bada näck slipper du klämma ,pusta hehe=)finns ju bra privata ställen=)eller ett linne bara så plumsar man ner.skönt i vattnet nu

ha en bra kväll=)gott me sallad

2011-07-08 @ 19:29:19
Postat av: ella

testa den glassen ,den va good;)ja putt i karln annars bara hehe=)

2011-07-08 @ 19:31:12
Postat av: ella

bidde det ett dopp???varmt..har tränat iaf=)å en kall dusch på d .trampa lite mer senare.beställ mer från H&M.... men e ju rea hih skylla på d...

ha en skön lördag vad ska ni göra??filmslappa?elelr gör ni nått ute kanske=)

kramisar.hoppas på en liten skur sen så d blir svalare.

2011-07-09 @ 14:22:08
Postat av: ella

ja REA e fina grejjor;)ok packa lugnt å vila maggen=)kramis

2011-07-09 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0