Hmmhmm..

Sitter å fnular på vad jag ska köpa till E som fyllt år, ska ner på stan i mån å köpa nåt till henne... Men vad? Hehe, svårt sånt där men det lossnar väl när jag väl är å kikar runt i mån. Ska köpa till pappa oxå men det är faktiskt lite lättare :-D

(Finns nya bilder längst ner i detta inlägg)

Jag sitter i köket med fönstret öppet, mycket skönare ute än inne, typ 22 ute och 27 inne och det fläktar mucho behagligt måste jag säga. Ska nog ta en liten promenad, den lilla vända man nu orkar på typ en kvart eller så så jag åtminstone har rört på mej något. =)



Undrar hur mycket våldtäkter det blir på "Piss& Larv" festivalen i helgen då... verkar ju vara gränslöst med sånt beteende där. Usch och fy, tur man är klok och håller sej därifrån!
                
                                                                          

Ja, jag vet. Man blir bara klokare med åren... ;)

                                                                 Nä, nu ska jag mysa med min darling och känna hur det sparkar i magen... Det missar jag gladeligen vilken trashig festival som helst för!

                                                                                                       Puss!


19.00  Tittut!

"
Det ser intressant ut där ute..."

"Snälla mattee..."

Weeeeiii!! =)





Haha, mina små gullgrisar får gå ut och in genom köksfönstret och kika, mycket roligt tydligen! :)


Kommentarer
Postat av: ella

hemskt me våldtäkter som sker varje dag på denna planet ,sjukt!!Ja d e ju svalare ute hihi.funderat på att sova där:D men e ju bara mygg på kvällen..så fläkten får jobba ist på nätterna.

mys på ni nu=)jag tvättar sen mysa=)mensvääärk:/å den blir ju tamebubblan värre gång te gång.

snart fyller ju du med=)=)=)fick du vykort igår?så d kom fram mena ja=)

kram ha en skön kväll=)

2011-07-02 @ 18:04:27
Postat av: ella

inget du behöver längta efter=)urk

m öppet här me vardasrum+balkong då blire behagligt iaf

ner konka upp sista rena tvätten då sen jäsa=)hoppas d blir nå bra på dumburken

2011-07-02 @ 19:06:31
Postat av: ella

kul spana där för katterna kan ja tänka mig hehe

2011-07-02 @ 19:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0