I found it! =D

Var ner på stan idag och hittade det jag letade efter...


Snyggt inslaget, va? Inte jag som gjort det dock..

Sen hittade jag två klänningar på rean inne hos HM..



Söta va? 50:- styck
 Och inpackning behöver jag, så jag kan färga utväxten ordentligt sen. Nu ska jag låta håret vila ett tag iaf.
Sen lite annat jag köpt som jag inte visat, bla..



Cardigan och en bolero, skönt nu på sommaren =)

Inga större planer idag, ska mest pyssla hemma. 19 grader ute nu bara så det blir att ta en promenad sen!

                                     

Kommentarer
Postat av: ella

kul med shopping =)ja d va fint paket d där,tänk om man kunde slå in så hihih

solen skiner nu på kvällen ,nice men d blåser.men helt ok=)

hoppas du fick en skön promenad ,jag e inne å latar mig idag;)

2011-07-03 @ 19:07:40
Postat av: Modekatt

Mina favoriter var den rosa klänningen & koftan :)



Era katter är de innekatter? Hoppar de aldrig nerför balkongen? blev nyfiken bara :)

2011-07-04 @ 00:15:26
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0