Kvaaavt!

Kan det inte åtminstone blåsa lite...? Eller ett lätt sommarregn vore mysigt för då brukar det bli fräschare luft. Nu blir man ju så klibbig och varm vad man än tar sej för..

Ah, titta vad jag hittade i fönstret i går, inte visste jag att dom fick blommor?? Och så stora? =)


Gott luktade dom oxå!

Sen köpte vi äntligen tomatplanta i dag på Plantagen..


Vi ska sätta om den i en större hink sen.

Och dom här rosa blommar ju som ogräs, tar man bort en vissen kommer det upp två nya.. Så man ska inte klaga!

Nu är jag ledig som sagt var, och det behövdes sååå väl, som jag har saknat att ta mina tuppisar på em- och så fort man somnar, hinner knappt lägga ner huvet förrän man snusar gott. Så jag valde rätt i att vara ledig nu. Jobba hinner jag sen.

Nä, hare gött nu alla söta vänner, resterande får må som ni förtjänar....

Kommentarer
Postat av: ella

jobbigt me kvavt&klibbigt men här e d kyligt idag hoppas ni med kan få kylan=)

fick microugn=)min förra dog i vintras så d va ju bra=)escada thai lotion.

precis glad bara att dom kom ju å fika med=)

hoppas du får en bra dag nu &lite svalare!kramis

2011-07-02 @ 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0