Rain! ♥

Tycker det är sååå mysigt med sommarregn!! Kan sitta på balkongen jättelänge och bara mysa av hur det vräker ner...=) Man blir så tillfreds på nåt vis.
Nu är det iaf klart med den andra lägenheten, vi skrev på kontraktet i går och så fick vi (Jag) bestämma ny tapet till köket för den gamla där var det så mkt spikhål i. Den här valde jag iaf:

 Rätt fräscha tycker jag!
Fick vykort av E idag oxå, sånt uppskattas ju!!! ♥ 
        Ska posta ett till henne med när vi åker och ska handla tårta ikväll, jag fyller ju år i morgon :D Men jag och sambon firar bådas ikväll, dels för att han inte är hemma i morgon och dels för att han inte är hemma på sin heller. Har köpt en sak som jag länge velat att han ska ha, lägger upp bild på det ikväll ;)


Köpte lite sånt här igår,som börjar ta slut... nödvändigheter ni vet. Tycker apotekets ansiktsprodukter ger mest resultat- man blir så len och mjuk och känner sej REN!
 Haha, mobilsmycke lär man ju ha ;-P

Tre haklappar sambon köpte i gtg, söta va?

Nu tänkte jag tända lite ljus i lyktorna ute och sen ska jag äta nånting... Ni får ha en fin fredag även om ni inte är lika förtjust i regn som jag! 

                                        

Kommentarer
Postat av: ella

varmt sommarregn hade vart nice men idag äre ju askallt hehe=)tycker jag=)

m appos grejjer är bättre sen e d bra utan parfym iaf till ansiktet man får nog bara mer rynkor å skit av gifter i parfymerna.så appo e fint d=)dom har ju massor me bra nu=)dumt slösa mulltum me stålar på märken i affärer ju.

hoppas ni myser ikväll=)present kommer så fort den anlänt(beställt):P

2011-07-15 @ 17:52:53
Postat av: ella

Grattis på födelsedan=)

2011-07-16 @ 12:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0