Shopping på stan!

Idag har min mor varit hit och vi har fikat, shoppat och lunchat på stan idag, det var såå härligt! Inte ofta vi gör sånt så det är väldigt uppskattat!
Det här blev det denna gång...:


Spetsleggings från Indiska



Två tröjor från HM 30:-/styck


Kjol från Myrorna


Och så en liten pyjamas till den nyfödda, söt va? ♥

Sen var vi på MVC, idag är det ju beräknat att jag ska få, sen får man ju räkna med plus minus två veckor men BM sa att om jag inte fått innan nästa onsdag så skulle hon göra en undersökning som "stimulerade" livmoderhalsen så det skulle sätta i gång lite värkar. Så ny tid nästa onsdag alltså men vi hoppas att bebben ska komma ut innan dess! =)

Nu ska jag vila lite till framför teven, har sovit nån timme sen vi kom hem- jätteskönt! 
                                        
                                                  ♥  Ha en fortsatt fin onsdag


Kommentarer
Postat av: Modekatt

Åhh vad roligt snart får du träffa din bebis:)

Det är två veckor kvar för mig men den hade fixerat sig rejält sa BM i går, så få se om den vill ut tidigare:)



Jättefina plagg har du handlat förresten.

Kram

2011-07-21 @ 01:22:56
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

ja innan onsdag har ni nog fått han/hon ju=)

ha en bra dag nu=)kul du fick lite sällskap

2011-07-21 @ 11:08:52
Postat av: ella

http://www.kraftverktattoo.se/nyheter länken till dom ingen hemsida dock än för just rättvik men=)

2011-07-21 @ 13:56:11
Postat av: ella

äntligen hittat jacka me luva till hösten .brukar ju bara va luvor på vinterjackorna..kram

2011-07-21 @ 13:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0