Stranden!

Hallåj, idag har vi varit på stranden. Jag har setat och läst SOLO och druckit latte medans älskling har badat med M. Det är jättefin strand där vi var idag, camping med både stugor och husvagnar och en båthamn där man kan ställa båten medans man äter nåt eller badar.


Pappmuggar måste man ju ha så man kan gå ut och dricka kaffe!


Här kan man äta eller fika.


Brygga där jag tror Slussbruden lägger till och hämtar upp folk på sommaren, till vänster strax bakom träden finns gästbryggan för andra båtar.


Bastubåten..



De grå och blå stugorna kan man köpa för nån mille och hyra ut om man vill..


Tror det är nån slags uteservering/ utebar det där vita tältet brevid...


Älskling och M ♥

Var väldigt varmt ute trots att det inte var nån sol ute här, och eftersom jag inte hittat nån passande baddräkt och inte riktigt känner mej så bekväm i att bada i bikini med gravidmagen så hoppade jag över badandet idag. Får nog vara mindre folk isf...

                                            Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: ella

kul me bad=)blivit lite av d för mig:(översvämmning i källaren...dom är där å grejjar hihi.tur man har försäkring!

kram ha en bra dag

2011-07-22 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0