Underbara älskade!!

Gomorron, vaknade väl vid halv nio, åt frukost och la mej i soffan och skulle se lite teve bara men somnade och sov till halv tolv, Hähähä ;) Men skönt vare! Nu ligger det en kurrande Lucifer brevid datorn och kikar på mej och i bland lägger han huvet på sne.. Han är så charmig!

I går var vi på en liten roadtripp och hälsade på alla fina, först E som jag inte sett på flera månader, men igår äntligen! Var dit och fikade lite och så fick hon presenten som jag tror hon tyckte om =) Sen börnade (!) vi vidare till mina föräldrar och åt tårta och så kom syrran med kids oxå så det vart en heldag med underbara människor ♥

Innan vi åkte igår så var jag till MVC och lyssnade på hjärtljud och tog prover- lillen ligger rätt så nu kan älsklingen få komma ut närhelst det behagas! =) Men gärna när inte P-A jobbar dygn då.. ;) Näst sista besöket där nu, dom bokade in ett sista på min BF dag så det var ju lite komiskt, men det kan ju komma senare, man vet aldrig.

    Han kan han, Lucifer!!

                                         Bloggar mer sen, puss så länge...


Kommentarer
Postat av: ella

hahaha vilken stil han har=)kul du va hit!!!=)ha en bra dag nu i värmen=)

2011-07-05 @ 13:07:46
Postat av: Modekatt

Hihihihi vilken skön stil killen har!



Jag var också hos BM i dag fick bokat 2 sista tider, den sista är dagen innan BF :)



Ohhja jag längtar också efter att få ha på mig jeans 6 vanliga byxor, dock så får jag förmodligen köpa några par i större strl. som man kan ha på sig till man går ner till sin vanliga vikt:)

Natti/Kram

2011-07-06 @ 00:04:07
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0