+15 idag

Men varmt som fan ändå tycker jag... bara man klär på sej så blir man ju varm! Längtar tills jag kan ha vanliga jeans igen.. börjar bli rätt trist med tajts, tajts och enorma mammajeans som stramar på fel ställe..
Ska kolla på måndag om det finns nåt snyggare på HM eller nånstans =) Ska beställa den här tröjan sen så man blir ännu mer motiverad till att träna sen..

 Söt va?

Annars idag ska vi till min mamma och hälsa på nu när vi har en bil som fungerar och inte har nåt annat för oss :) Sen SKA jag ut och gå ikväll/ när vi kommer hem om det fortfarande är så mysigt regnväder!

Vad ska ni göra då?

                                                




Kommentarer
Postat av: ella

varmt??kallllt ju=)vill ha minst 25+&sol hihi.m söt tröja!ha så trevligt hos din mor idag

kramis

2011-06-18 @ 11:37:51
Postat av: ella

hehe jo kan tänka mig d=)får gärna regna nätterna så d e svalt när man sover iaf

2011-06-18 @ 18:19:08
Postat av: ella

va sa mamsen då:)förlovat er idag?tänkte såg nått på fejjan=)e aldri knappt in där .man glömmer bort datan nästan ,bloggar kikar mail sen gör man ju annat kanske kika in där se va folk gör:D ha en mysig kväll

nyss vikt all tvätt å donat..

2011-06-18 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0