Äntligen hemma i dalarna!!

Efter fem dar i Göteborg och Falkenberg så känns det skönt att vara hemma hos oss igen. Vi kom hem igår och i dag har vi hämtat katterna <3
Vi har sett allt vi ville se och hälsat på och bott hos min bror och hos min syster i Falkenberg! Jag är jättenöjd, synd bara att mina fötter var svullna som elefantfötter :(

 Inte alls kul att gå med...

Först var vi och kollade på Vadstena kloster


Sen Alvastra klosterruin..


 
Och en annan dag på Bohus fästning...


Gekås i Ullared givetvis ;)

Lägger upp bilder på allt vi köpte, eller ja nästan allt lägger jag upp vid ett senare tillfälle =)

Och hos brorsan åkte vi upp vid Surtesjön och tittade på fåglarna..


På hemvägen stannade vi på Ginza butiken..


I morgon ska vi till MVC igen och lyssna på hjärtat och mäta igen =) Blir spännande, jag packade BB väskan idag så jag har det klart för nu dröjer det inte länge förrens den lille vill komma ut. Och det får han/hon så gärna göra nu =)


Hoppas ni har haft en härlig helg med massor av sol ¤

                                                                              Hej så länge!
                                                  

Kommentarer
Postat av: ella

ja be guben trycka hål under hinkarna så d dreneras bra så mår dom bättre=)aj fossingarna då.men mins Lindas fötter va ennu värre typ bollar.

fin fästning!

ja snart vill han /hon nog ut är du nervös?

ha en fin dag !!jag ska ner på möte,sen vette tusan=)ska ha mens snart bläää...självklart får man 2finnar mitt mellan ögonen;)hahahah men e enbart vid mens ja får iaf..men kan dom ej va där det ej syns!!;)

2011-06-09 @ 10:35:12
Postat av: ella

hur går d me fotarna?hoppas det ej sväller mer nu.nyss varit ut kom värsta skuren snacka blöt;)

kram!!!!

2011-06-09 @ 15:08:23
Postat av: ella

hoppas MVC gick bra=)ha en fin fredag

2011-06-10 @ 09:11:55
Postat av: Modekatt

Låter som ni har haft en härlig roadtrip!

2011-06-11 @ 12:36:45
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0