Bilder å sånt igen...

Vaknade av spöregn och åska i morse, och faktiskt så var det mysigt! =) Blev så skön luft och så doftar det så gott- sommar!!
Nu tänkte jag visa lite av det vi inhandlade i väst...


Äntligen hittade jag skylten jag letade efter!! 35:- på Gekås... ;-P


Fin tavla i 3D typ, me like!


En av 3 tröjor från New Yorker... ska leta fram de andra två med nångång...


Så här stora meloner har jag aldrig haft, så då krävs en gigantisk hållare till...;) 90:- på Gekås, Skön!!


Ny mobilväska, köpte på nån kina- second- hand nånstans på vägen till Göteborg, och en klänning som jag ska plocka fram sen å visa...


Å så en massa polksgrisar från Gränna, 11 st olika smaker för 100:- 

Ja, det var lite av allt... vi hade ju hela bilen fullproppad med prylar.

Nu ska jag fixa klart tvätten... Puss


Kommentarer
Postat av: ella

ja nu är d ju lite småkallt med=)skönt!!frisk luft..dörren öppen under natten så är d fräscht på morgonen=)

sov gott

2011-06-12 @ 23:53:33
Postat av: Modekatt

Vad fina grejer du har handlat! Vill också köpa sån där skylt med väggord! Förresten vi har likadana tapeter i köket :)

Hihihi mina "meloner" har också vuxit enormt :))



Såg din video på mailet, såg så häftigt ut när bebisen hickar :)

Kramis

2011-06-13 @ 00:26:51
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: ella

hoppas ni ej fryser ihjäl idag vid kyrkan=)& att ni kunde komma sen nån dag du å maggan .antar du såg sms.nu en dusch sen ska ja väll dra på möte..boooring.kramis

2011-06-14 @ 09:20:46
Postat av: ella

svar på sms-jao ska du ej hit innan bebbe så får ja kirra skjuss sen dit framöver.kram

2011-06-14 @ 18:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0