Gomorron!

Vad gjorde du kl 08 i morse: Sov...
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade i telefon..
Det sista du sa högt: "Kom du på det nu eller?"
Det senaste någon sa till dig: "Hej honey!"
Vad har du druckit idag: Proviva och kaffe
Vad var det senaste du åt: Frukostfrallor
Vad var det senaste du köpte: En klänning till mej och en bebisjacka och solhatt till bebben =)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Lägenhetsbrun.
Vad är det för väder hos dig nu: Mulet
Godaste glassmaken:  Romrussin och lakrits, dock inte ihop..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, varför inte?!
Sover du tungt: Tydligen efterssom jag sällan minns att jag både tagit sambons kuddar, skällt ut honom i sömnen och snarkar..
Drömmer du mardrömmar: Nej, inte nu på ett tag..
Trivs du med ditt jobb: Ja.
Favoritklädsel: Så bekvämt och välsittande som möjligt..
Favoritlåt just nu: "Mr Saxobeat"
Vad ser du om du tittar till höger: Kattmatskålarna (har flyttat in min dator till köket)
Vad gör dig glad just nu: Att jag är ledig ända till tisdag =D
Vad ska du göra härnäst: Duscha!
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Småseg ;)
Favoritgodis: Lakrits, vad som helst.
Kläder just nu: Morgonrock och strumpor med veckodag på...
Sommarplaner? Jobba, föda barn och vara mammaledig ;)
Hur många kuddar sover du med: Tre men bara en under huvet..
Spelar du något instrument: Näe...
Morgon eller nattmänniska: Natt, antar jag efterssom mitt morgonhumör tydligen inte är så mysigt..
Vad är viktigast för dig: Att må bra, och att mina nära och kära oxå mår bra
Är du kittlig:
 Jo..
Snarkar du: Japp, men inget jag hört själv?! ;)
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: Vilken insekt är inte äcklig?
Längtar du mest efter just nu: Duschen, och en viss sak som händer längre fram men det får ni nog reda på då.




Eftersom man inte kan kopiera från min sida, jag lånade testet från http://loppanskrypin.wordpress.com/

Kommentarer
Postat av: ella

romrussin e gött!!!!=)ha en fin dag

2011-06-16 @ 11:49:47
Postat av: Amanda

Söt katt!

2011-06-16 @ 12:37:47
URL: http://aaaccordingtome.blogg.se/
Postat av: ella

går e genom internet explorer men från firefox...kopiera alltså?funkar d kopiera på min sida kan du kika?jag har både firefox å internet explorer jag kan använda.å från firefox kunde man kopiera på din sida så du vet.kramis

2011-06-16 @ 13:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0