Midsommarlördag =)

Jisses vilket liv det var ute i natt, att folk orkar!? Blir matt bara jag hör dom, vi sov med balkongdörren på glänt så man hörde det mesta... Nog var det skönt att ligga i sängen då än att vara ute och härja..

Nu har jag äntligen kommit mej för att beställa ett par riktiga stödstrumpor i sött mönster..

 Tog dom med nallarna på ;) Lär väl dimpa ner i brevlådan nästa vecka nångång.

Idag blir det lugnt å skönt, det behöver jag. Bara sitta med fötterna i högläge framför teven och ta det lugnt jag och magen. Åh så mysigt det är när man känner småfötterna sparka ♥ 
Ska tända den här och bara må gott ikväll...

                                                        

                                ♥  Ha det gott ♥
                                                                                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: ella

här va d tyst ute,beror väll hur man härjar=)kul festa med ibland=)men dom små gapar jämt d fattar ja ej hehe

vila du nu med maggen framför tvn=)hoppas d blir nå kul på tvn.skulle vila ,blev en siesta på 2 tim!så nu är d kaffe här.hur många veckor är d kvar nu ca:?

kramisar

2011-06-25 @ 20:32:38
Postat av: ella

ja då är d inte långt kvar nu,börjar du bli nervös?d hade nog jag varit fattar ej hur nån kan få ut en bebis när man knappt får ut en tampong ibland=)tur d finns lustgas ju=)ha en fin söndag äntligen varmt å sol kram

2011-06-26 @ 09:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0