Skolavslutning :)

Var jättefint, och så behagligt väder vi hade! Dom sjöng så fint i kyrkan och rektorerna/lärarna höll tal. Systerdottra verkade fått bra betyg och det känns ju bra, så hon får en bra utbildning och får jobba med nåt hon trivs med sen! =)

  <- Systerdottra, men av hänsyn till henne så har jag fixat bilden lite så den inte är alltför skarp..

Efter kyrkan åkte jag och mamma till Karlehags och kollade blommor, hon köpte två men jag hittade inget intressant. Finns mer på Plantagen. Sen åkte vi och tog ut det här fina till mig..

 En bismarklänk som jag velat haft hur länge som helst!
                                   ❤ ೋღ☃ღೋ Tack Mamma!ೋღ☃ღೋ❤

Och så lite mer som vi köpte från semestern...

Ny bikini, gravidstrumpbyxor, strumpor med alla veckans dagar på och 2st leggings..


Plånbok från HM för casch, korthållare har jag ju redan ;)

Just ja, mamma fick känna hur det sparkade, eller snarare rörde sig i magen idag... Myys ❤

Kommentarer
Postat av: ella

ja nu e d urrensat på karlehags .fanns bättre å mer länge sen nu har dom bara lite skrutt kvar:/

men behöver då ej mer hihi

synd d ej va sol vid kyrkan idag.ha en fin kväll=)

2011-06-14 @ 19:09:53
Postat av: ella

ja för fotar e d nog bra med svalt=)

ja den va skit bra e som en platt-tv skärm+ stor .vet en som e avis på min här hihiih:P

nu blire natta framför film.va till syster lite igen runt 21 å kika va dom gjorde.nike kom hem 22 iaf

natti

2011-06-14 @ 22:56:32
Postat av: ella

idag borde du fått brev+vykort=)?haha lite gammalt vykort som ja glömde posta förut:/men d va fint så du får ett sent iaf ju:D

nya på väg!!;)

ha en fin dag nu

2011-06-15 @ 09:20:56
Postat av: ella

ja vi hade lite bräder han kunde såga å greja till en=)svårt få plats på balkonger så man får hitta på lite=)

kramis

vet du nå va systerdottern vill gå för linje?

2011-06-15 @ 17:55:57
Postat av: ella

hoppas du har en bra torsdag=)värkar ska va sånt här väder ett tag:/svensk sommar..hehe

kram

2011-06-16 @ 10:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0