+10 grader!!

Det har vi iaf här, sååå skönt!!
Nu till kläderna och sånt som jag köpte i helgen...



Sånna är sköna om man har linne under på sommaren, perfekt när man som jag, har lite komplex för mina överarmar...

Sköna, stora tunikan till leggings..

Glansiga mjukisar..

Liten klänning/tunika

Mamma bh och spetstrosor..

Och tillsist, Ladyshavern. Den funkar jättebra över hela kroppen ;) Så slipper man rakhyvlarna!
Vi var till mina föräldrar i går och fick lite saker efter min mormor som gick bort förra veckan, det kändes så konstigt att gå in hos mormor och hon inte var där, man trodde att hon skulle sitta i fotöljen i tv rummet eller komma och hälsa på oss som hon brukade, men hon är ju inte kvar längre. Jag saknar henne så mycket!
Blev några blommor och lite annat...

Fint med lite färgglada blommor.

Idag ska jag ta en promenad och sen ska jag hämta en matta som jag råkade tappa när jag höll på att skaka alla mattor från balkongen, den flög under till grannens balkong... Pinsamt!  Men aja, jag får väl bita i det sura äpplet och ringa på sen... :-S

Ha det gött...

Kommentarer
Postat av: ella

ja skönt ta kaffet ute på mornarna=)så varmt mot väggen där.kiron solar varje morgon det är sol hihih

igentlien får man ej skaka om man ej bor längst ner;)hihi men d har ja med ismyg på sena kvällar..men ska ta ut dom nästa g.

m jobbigt när dom ej e kvar men hon har d nog bra nu=)

sov gott,kramis

2011-03-21 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0